"הרפורמים גרמו לגדיעת מיליונים ומזייפים את התורה"

    אין מצווה אחת בתורה שהם מקיימים ואין מצווה אחת בתורה שהם אינם בזים לה – לא שבת, לא טהרה ולא שום עיקרון יהודי אחר. הם קרקעו מהתפילה את 'ותחזנה עינינו', את 'תקע בשופר גדול' ואת 'ולירושלים עירך'
    יוסי אשר No Comments on "הרפורמים גרמו לגדיעת מיליונים ומזייפים את התורה"

    צפו בח"כ אורי מקלב תוקף את הרפורמים שדרשו 'להתפלל' בכותל המערבי ודימה זאת למפגשם של חברי הכנסת הערבים עם משפחות מחבלים • "מן הראוי שנשעה את מי שבאמת בזים ליהדות האמיתית והשורשית – הרפורמים"

    אין מצווה אחת בתורה שהם מקיימים ואין מצווה אחת בתורה שהם אינם בזים לה – לא שבת, לא טהרה ולא שום עיקרון יהודי אחר. הם קרקעו מהתפילה את 'ותחזנה עינינו', את 'תקע בשופר גדול' ואת 'ולירושלים עירך'
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מליאת הכנסת עסקה הערב שוב בנושא הרפורמים בכותל המערבי, לאחר שח"כ אורי מקלב תקף את ההתגייסות הפוליטית למענם ודימה זאת למפגש ההזדהות של חברי הכנסת מבל"ד עם משפחות מחבלים שרצחו יהודים בגל הטרור הנוכחי.

    "הכנסת נזעקה סביב מפגשם והזדהותם של חברי הכנסת הערביים עם הטרור ומעוניינת לקדם את 'חוק ההשעיה', הגם שהח"כים הערביים טוענים כי לא הייתה הזדהות במפגש אלא אמירת פסוקים שנאמרים אבלים. ומה ענתה על כך הממשלה? ממתי רוח של 'תפילה' נחה עליכם", אמר ומיהר לתהות: "מנגד, כשיש קבוצה קטנה ושולית שלפתע נחה עליהם רוח של 'תפילה' עם ספרי תורה ומקום המקדש 'חשוב' להם פתאום, אף אחד לא מזדעק ושואל מה להם ולכל זה.

    "הרפורמים קשורים לארגוני השמאל, לקרן החדשה ול-BDS. אני פונה לחברי הכנסת מהימין ותוהה כיצד אתם תומכים ברפורמים שבמשך שנות פעילותם הם מכרסמים בעם היהודי מבפנים, מזייפים ומזלזלים בכל דבר שבקדושה. הם חוללו שואת ייחוס בעם היהודי וגרמו לכך שמיליונים נגדעו מהעם היהודי".

    לדבריו, "הם עוקרים את תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל. אין מצווה אחת בתורה שהם מקיימים ואין מצווה אחת בתורה שהם אינם בזים לה – לא שבת, לא טהרה ולא שום עיקרון יהודי אחר. הם קרקעו מהתפילה את 'ותחזנה עינינו', את 'תקע בשופר גדול' ואת 'ולירושלים עירך'. אז מקום המקדש בירושלים מעניין אותם? אם חוק ההשעיה חשוב לכם – מן הראוי שנשעה את מי שבאמת בזים ליהדות האמיתית והשורשית – הרפורמים", סיים.



    0 תגובות